Tworzenie treści marketingowych i copywriting
- moja oferta

Jest taki trójkąt: tanio-dobrze-szybko  – możesz wybrać tylko dwa.

Dobre treści są jak piernik, najważniejszą przyprawą jest czas. To czas nadaje im odpowiednią wartość… czas sprawia, że są czytelne dla Twojego klienta i pasujące pod SEO. 

Dam Ci to, czego potrzebujesz, nie zawsze to o co prosisz. Czasami to, czego potrzebujemy, nie zawsze jest tym, co chcemy dostać na początku. Jak powiedział prof. Bartoszewski „Nie wszystko, co się opłaca warto, nie wszystko, co warto się opłaca”.

Wiem, że jesteś ekspertem w swojej dziedzinie, dlatego chcę pomóc Ci osiągnąć twoje cele. 

Kiedy klient pyta, czy da się coś zrobić taniej: zdjęcie szopa z głową dorysowaną na szybko kredką

STOP, oszczędź swój czas

Zanim przejdziesz do oferty –  sprawdź, czy obsługuję twoją branżę. 

  • Informacje i aktualności
  • Edukacja, nauka
  • Biznes, firma, e-biznes
  • IT, nowe technologie, komputery, cyberbezpieszczeństwo, OSINT
  • Gry komputerowe
  • Psychologia, Rozwój osobisty
  • Rodzina, Dziecko (parenting, sharenting, wpływ mediów na dziecko)
  • Turystyka, Podróże
  • Rozrywka, wydarzenia
  • Anime, kreskówki, fantastyka

Zajrzyj też do mojego portfolio.

W czym mogę Ci pomóc?

Artykuł blogowy

Napiszę artykuł w jednej ze specjalizacji, które wymieniłem wyżej.

Od 35 zł / 1000 ZZS

Artykuł ekspercki

Wyróżnij się wiedzą w swojej branży! Tworzę merytoryczne artykuły, które budują zaufanie klientów i umacniają Twoją pozycję jako lidera na rynku.

Od 50 zł / 1000 ZZS

Artykuł sponsorowany

Zwiększ swoją widoczność dzięki artykułom sponsorowanym. Pokażę Twoją markę w najlepszym świetle i dotrę do nowych klientów.

Od 40 zł / 1000 ZZS

Tekst sprzedażowy

Przekonaj klientów do zakupu! Tworzę treści sprzedażowe, które inspirują do działania i skutecznie zwiększają konwersję.

Od 40 zł / 1000 ZZS

Newsletter

Buduj relacje z klientami za pomocą angażujących newsletterów. Dostarczam treści, które zaciekawią i utrzymają lojalność Twojej bazy odbiorców.

100 zł

Strategia treści

Twoja treść potrzebuje kierunku! Opracuję spójną strategię content marketingową, która pomoże Ci realizować cele biznesowe krok po kroku.

500 zł

Uproszczenie tekstu na stronie

Niejasne komunikaty zamieniam na proste, zrozumiałe treści. Dzięki temu Twoja oferta stanie się dostępna i atrakcyjna dla każdego.

100 zł/h

Audyt strony

Zwiększ skuteczność swojej strony! Analizuję treści, wskazuję słabe punkty i proponuję poprawki, które przyciągną klientów i zwiększą konwersję.

500 zł

Stworzenie strony WordPress

Chcesz nowoczesną stronę, którą łatwo zarządzać? Zaprojektuję dla Ciebie profesjonalną stronę na WordPressie, dopasowaną do Twoich potrzeb.

Od 1500 zł

Memy firmowe

Pokaż, że Twoja marka ma osobowość! Tworzę memy, które angażują odbiorców, budują rozpoznawalność i wyróżniają Twoją firmę

Od 30 zł/szt

Post w social media

Zwiększ swoje zasięgi dzięki angażującym postom na social media. Przyciągnę uwagę i zaangażuję Twoją społeczność.

Od 30 zł/1000zzs

Opis produktu / kategorii

Zadbaj o treści, które sprzedają! Tworzę unikalne opisy produktów i kategorii, które przyciągają klientów i zwiększają sprzedaż.”

Od 20 zł/1000zzs

Ty pytasz – ja odpowiadam

1. Pierwszy kontakt

  • Przesyłasz zapytanie — możesz to zrobić formularzem na dole strony.
  • Rozmawiamy – Zaczynamy od rozmowy, podczas której poznaję Twoje oczekiwania, cele biznesowe i szczegóły dotyczące projektu. ALBO prześlę Ci listę najważniejszych informacji których potrzebuję.
  • Brief –  Na podstawie naszej rozmowy przygotowuję szczegółowy brief, który będzie podstawą do stworzenia treści. W briefie określamy m.in. grupę docelową, ton komunikacji, słowa kluczowe oraz konkretne cele, jakie mają zostać osiągnięte dzięki tekstowi.

2. Analiza i research

  • Zbieram informacje  –  badam Twoją branżę, konkurencję oraz grupę docelową. Szukam inspiracji i trendów, które pozwolą mi stworzyć unikalne i wartościowe treści.
  • Określam styl  –  Dopracowuję styl, ton i język, który najlepiej odda charakter Twojej marki.

3. Tworzę treści

  • Piszę –  Na podstawie zebranych informacji i ustalonego briefu zabieram się do pisania tekstów. Każdy tekst tworzę z myślą o Twoich odbiorcach i celach które chcesz osiągnąć.
  • Korekta – Po napisaniu tekstu dokładnie sprawdzam go (we współpracy z AI) pod kątem błędów gramatycznych, stylistycznych i ortograficznych (te raczej się nie zdarzają, bo wspiera mnie Language Tool).

4. Prezentacja i feedback

  • Pierwsza wersja – Przekazuję Ci pierwszą wersję tekstu do wglądu.
  • Poprawki – Na podstawie Twoich uwag wprowadzam niezbędne poprawki.
    Ile razy poprawiamy tekst? O tym przeczytasz niżej.

5. Finalizacja projektu:

  • Przesyłam tekst – Po zatwierdzeniu ostatecznej wersji, dostarczam Ci gotowy materiał w ustalonym formacie.
  • Ewaluacja – Po pewnym czasie możemy wspólnie ocenić efekty naszych działań i wprowadzić ewentualne zmiany.

Pamiętaj, że płacisz nie tylko za słowa, ale za pomysły, które stoją za nimi, za umiejętność dotarcia do Twojej grupy docelowej i przekonania jej do Twojej oferty.

Doliczam też do tego koszt narzędzi z których korzystam, oraz wiedzy którą stale poszerzam. 

Jest taka historia: Król poprosił malarza, aby stworzył dla niego najpiękniejszy portret na świecie. Artysta powiedział, że potrzebuje na to 20 lat. 
Po tym czasie malarz powrócił na dwór, lecz bez dzieła. Król był wściekły. Artysta powiedział, że potrzebuje jeszcze 10 minut. Król niechętnie, ale się zgodził. Wtedy malarz, wyjął płótno i namalował najpiękniejszy portret jaki widział świat. Król był w szoku, zapytał „dlaczego zwlekałeś 20 lat, skoro namalowałeś to w 10 minut?” Artysta poprosił go aby wybrał się z nim do jego domu, by mógł to wyjaśnić. 
Gdy dotarli, pokazał władcy swoją pracownię, która wypełniona była tysiącami szkiców i malunków. Wówczas powiedział królowi „Panie, aby móc namalować to w 10 minut, spędziłem 20 lat, codziennie doskonaląc swoje umiejętności”.

Z treściami, to jak z pizzą 🍕 – im więcej składników, tym droższa. Moje teksty to prawdziwe pizze z pełnym wypasem – z soczystymi słowami, aromatycznymi pomysłami i posypką kreatywności.

Wiem że jeśli przychodzisz do mnie, to po pizzę full wypas, a nie taką za 12 zł z do odgrzania w piekarniku po imprezie.

Pozwól, że Ci doradzę, rabaty znajdziesz tutaj albo tutaj, albo na shopipipi.

Tak, następne pytanie?

A tak serio. AI to kolejne narzędzie, używam ChatGPT, Gemini, Claud i Perplexity.ai. Mam swoje własne sprawdzone prompty, które wspierają moją pracę. 

AI pomaga mi: 

  • Szukać inspiracji
  • Łatwiej prowadzić research
  • Przyspieszać proces kreatywny
  • Automatyzować powtarzalne zadania

Ale żeby tak było, od ponad roku uczę się promptować. Bo AI może być młotkiem do wbijania gwoździ, jeśli wiesz tylko jak wbijać gwoździe.

Robisz zakupy przez kasy samoobsługowe? Jak często słyszysz „Potrzebne informacje”? Muszę mieć „dane wejściowe”, żeby zabrać się za treść dla Ciebie.

Jakie to dane? 

  • Informacje o kliencie i firmie
  • Cel tekstu
  • Kontekst treści
  • Konkurencja
  • Na czym mogę się oprzeć?
  • Harmonogram i budżet
  • Etc.

Po tym jak wyślesz mi zapytanie, ja wyślę Ci brief do wypełnienia, LUB wypełnimy go razem na krótkim spotkaniu. 

Brief (ang. brief „streszczenie”) to dokument zawierający jasno sformułowane oczekiwania klienta wobec agencji. Posiada istotne informacje opisujące przedmiot zlecenia, które pozwalają przygotować strategię np. kampanii reklamowej. Zwykle przybiera formę papierową lub tworzony jest w postaci opisowej prezentacji. Może być przedstawiony na specjalnym spotkaniu lub załączony do wiadomości mailowej. Dobrze wypełniony brief oszczędza czas i znacznie ułatwia komunikację pomiędzy klientem a agencją marketingową.

 – KS.pl, Co to jest Brief

Jak to mówią SEO-wcy  – to zależy.

Zależy mi na tym, aby tworzone przeze mnie teksty były nie tylko wartościowe dla czytelników, ale również dobrze pozycjonowały się w wyszukiwarkach.

Dlatego zawsze dopasowuję stopień optymalizacji SEO do Twoich indywidualnych potrzeb. Możemy wspólnie ustalić, które słowa kluczowe są dla Ciebie najważniejsze i w jakim stopniu chcesz zoptymalizować swoje treści.

Niektórzy narzekają, że ich treści zostały skasowane przez Google. Być może, firma kasuje linki do stron które nie przynoszą wartości odbiorcy.  

Znowu, to zależy. 
Jak pisałem we wstępie, ważnym elementem w tworzeniu treści jest czas. 

Dla mnie najważniejsza jest jakość tworzonych treści. Dlatego poświęcam tyle czasu, ile jest potrzebne, aby stworzyć tekst, który będzie spełniał Twoje oczekiwania i przyniesie oczekiwane rezultaty.
Oczywiście, zawsze staram się pracować efektywnie, aby termin realizacji był jak najkrótszy.

Suchar na koniec: dlaczego ludzie wolno wychodzą z kościoła? Bo jak się  człowiek śpieszy, to się diabeł cieszy.

Tak, tworzenie tekstu to proces który obejmuje też poprawki. 

Pamiętaj, poprawki to nie gra w ping-ponga, nie odsyłajmy sobie tekstu w nieskończoność. Dla mnie liczy się, aby był „wystarczająco dobry”.

Uważam, że do trzech razy sztuka, a później tylko psujemy to co już było dobre. 

Na początek, przez formularz kontaktowy na samym dole strony. 

Później mailowo, albo przez Google Meet.

Tak, przez USEME

Wiele osób uważa, że tak. Może więc dawka humoru studenckiego:

Byłem też kiedyś dzidowcem (użytkownikiem portalu JBZD) z 17 memami na stronie głównej przy +500 wrzutkach. Chociaż nie wiem, czy warto się tym chwalić, dlatego pisze o tym na końcu.